.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یارانه 59 هزار خانوار گلستانی واریز نشد

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی گلستان اعلام کرد: مبلغ یارانه 81 هزار تومانی به حساب 59 هزار و 900 خانوار استان بدلیل وجود مشکل در شماره حسابهایشان هنوز واریز نشده است.

به گزارش مهر ، اسماعیل مهدوی نیا شامگاه دوشنبه در نشست بررسی هدفمند شدن یارانه ها و سهام عدالت در برنامه رو در رو شبکه سبز گلستان افزود: شماره حساب این تعداد از خانوارهای استان مشکل داشت و در سامانه وزارت رفاه ثبت نهایی نشده است و برخی افراد نیز شماره حساب اعلام نکرده بودند.
وی اظهار داشت: این افراد در مراحل بعدی می توانند نسبت به رفع نواقص و تکمیل حساب اقدام کنند و از یارانه بهره مند شدند.
وی خاطرنشان کرد: حساب 404 هزار و585 خانوار استان در سامانه وزارت رفاه ثبت نهایی شده که یک میلیون و 456 هزار و 506 نفر در این مرحله یارانه نقدی آنها توسط سازمان هدفمند سازی یارانه ها واریز شد.

این مسئول عنوان کرد: 471 هزار و 592 خانوار گلستانی در حال حاضر فرم جمع آوری اطلاعات اقتصادی خود را تکمیل کرده و 411 هزار و 596 خانوار به تعداد یک میلیون و 481 هزار و 745 نفر نیز، شماره حساب بانکی خود را در سامانه وزارت رفاه ثبت کرده اند.

مهدوی نیا بیان داشت: 16 کالا و خدمات مشمول طرح هدفمندکردن یارانه ها می شود که هفت حامل انرژی از جمله بنزین، گاز برق، آب و .. از جمله آن است.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی گلستان بیان داشت: با اجرای این طرح مردم خود در مصرف یارانه مدیریت می کنند و مدیریت زندگی به خود مردم سپرده می شود.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه در سال 86 حدود 820 میلیارد ریال یارانه در بخش نان هزینه شد و این یارانه ها اکنون به حساب مردم واریز می شود.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی گلستان به بحث سهام عدالت در گلستان اشاره و اضافه کرد: یک میلیون و 256 هزار و 616 نفر برای دریافت سهام عدالت شناسایی شدند.

مهدوی نیا افزود: از این تعداد یک میلیون و 163 هزار و 14 نفر در تعاونی های سهام عدالت ثبت نام کردند.

وی عنوان کرد: تاکنون سود سهام عدالت 468 هزار و 355 نفر در استان پرداخت شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.